Transport.

Idag har jag åkt långavägar för att titta på en transport (!). Äntligen säger jag, transport blir så välbehövligt när man  ska tävla eller bara ut och resa med magneten. Att betala 200 kr varje gång jag ska låna transporten drar snabbt iväg och kostar. Dock blir det kanske inte lika dyrt som att köpa en. Sen tycker jag det är lite pinsamt att fråga om lov. Att man bara pratar om man vill låna något. Nu har jag dessutom två inplanerade tävlingar och fler kan det bli nu. Jag tittade på ett idag och ett imorgon, en liten sammanfattning av vad jag vet nu.
 
Släpet idag:
Transporten var röd/brun och från 1989. Jag trodde den var från 1996, men ägarna hade ägt den från 96. Väldigt fin inuti trots sin ålder. Välskött och snygg hade sadelkammare fram. Rymlig och ljus inuti stort plus eftersom magneten inte gillar när det är mörkt inne i...För någon anledning.
 
Släpet imorgon:
Vad jag vet. Är från 2000, en varmlandsvagn. 
 
Det ska bli spännande att se det imorgon. Det är trotsallt 11 års skillnad och är varmlandsvagnen fin så tar jag hellre den än den andra eftersom den är nyare. Rapport kommer imorgon. Ni får jättegärna komma med åsikter om vad ni tycker :)
 
Släpet idag:
 
Släpet imorgon:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0