fredag :)

Idag stod det hoppning på schemat. Inget mig emot och magneten verkade inte heller ha något emot det. Vi hade ställt fram tre hinder på rad i en kombination. Först ett lågt sen två högre hinder. Magneten förstod dock inte att man kunde galopperade mellan dem. Så det blev trav över första och andra och till slut galopp över det sista. Vi slutade på 80 cm idag. Hindret kändes inte alls som 80 vilket glädjer mig. Nästa gång vi hoppar ska jag bygga en 70 cm bana, hoppa oxrar också. Vilket jag tycker är läskigare än rättuppstående.


Imorgon ska jag ut och släppa ut hästarna, mysigt att vara i stallet på morgonen :). trevlig fredag alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0