jordens undergång

tittar på kobra om jordens undergång. och hur folk förbereder Sig genom att tex. bosätta sig under jorden och bo på ett ställe som är så säkert att det ska klara av att stå emot en direkt attack från ett kärnvapen. min enda tanke är att om jorden går under så lär inte deras hus under jorden stå kvar eftersom hela jorden lär försvinna.

vad tror ni, kommer jorden gå under den 21:e december? och ifall det händer lär vi aldrig veta det eftersom vi inte längre kommer finnas. klurigt det här ;).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0