Fredag

Jag är ledig idag. Men man kan inte vara ledig utan att hitta på något. Så jag gick upp nio(!) och började städa, har badrummet och hallen kvar. Sen ska jag träffa hanna i stan och sen till magneten. Så det blir fullt upp som vanligt, det är skönt att ha mycket och göra. Jag blir så uttråkad annars. Jag har desstutom (intresseklubben antecknar) fått en finne mitt mellan läppen och näsan. Roligt, kan de inte ploppa upp på pannan istället? Så nu ska jag kura och smörja denna irreterande finne med alla medel och kurer som jag kan hitta. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0