hoppning

dagens ridpass började med att göra halter och att magneten skulle hålla sig i samma form. han har börjat fatta det nu :). när jag började trava höll han formen och gick lugnt och fint. galoppen idag var inte alls bra, jag vet inte varför men höger galopp var nog omöjlig. det var lite galopp sen bröt han av. hoppningen gick desto bättre. det stod två hinder på en volt. hoppade ett och byte varv och hoppade det andra. vi slutade på 75 cm på det ena och 60 cm på det andra. det bästa är att jag är inte rädd längre, vi hoppar hinder jag innan inte trodde var möjligt. vi har en lång bit kvar men har börjar klättra uppåt. är väldigt stolt över mig själv och magneten just nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0