VFU

Nu är min praktik över och jag är lite ledsen över det. Har trivts så otroligt bra och kan inte säga annat än att jag kommer ha världens bästa jobb :D. Jag lämnade ut en lapp där jag skrev tre frågor. "Vad är jag bra på?" "Vad kunde jag gjort bättre " och "Övrigt". Jag lämnade det till min handledare och till barnen i klassen. Jag valde att lämna de till barnen också eftersom det är de som ska trivas med mig mest. Jag läste genom dem ikväll och blev helt varm i kroppen. Fick många "du är världens bästa lärare" "jag kommer sakna dig". Detta gör allt skolarbete så värt det. Barn kan verkligen sätta mina kunskaper på prov men de kan även göra en så varm och glad i hjärtat. 
 
Det får bli en gammal bild på tulle. Gud så fluffig han var där :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0