Pendlare!

Det finns två olika sorters pendlare. Låt mig guida er exklusivt genom dessa kategorier.

Kategori 1. Där jag själv tillhör.
"Du har ofta bekväma kläder. Värme före hur du ser ut. Jackan ska vara varm, varm,varm. En mössa på huvudet för alla vet vi att värmen går ut genom huvudet. Skorna är bekväma och varma. Gärna sneakers med snörning. En ryggsäck är ett måste, det är bekvämt i alla läge och praktiskt till mat du har i den. Ofta finns hörlurar med, ofta kopplat till en iPhone. De är ofta de lite yngre som har de, eller de modemedvetna äldre."

Kategori 2.
"Du har skinnjacka och kategori 1 människorna tittar på dig och skakar på huvudet, det är ju verken varmt eller bekvämt. Du har ofta vita converse, byxor som är lite för korta (kategori 1 fortsätter förundras). En halsduk (kategori 1), schal (kategori 2) som är ljusrosa beige eller annan ljus nyans. Gud glömde om du glömt iphone som du gärna visar genom att Facebooka för att verka viktig! En kaffe från espresso house i deras mugg eller egen som du köpt onödigt dyrt för att din favorit bloggare har den!"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0