Helg.

Denna helg har jag inte haft alls mycket tid att sitta ner och ta det lugnt. Igår var det först släppa ut hästarna och vara med på kvalleri ridning. Magneten tyckte det var jättekul och studsade hit och dit. Sen åkte jag hem och for till väla. Var där till halv sex och åkte sen hem. Där fixade jag mig och sen åkte jag in till stan för att se cabaret. Den var jättebra och jag beundrar alla som är med och lyckas framföra en sådan fantastisk show!
 
Idag var jag med när Sofia tävlade i åstorp. Det var först förklass (90 cm) och sen laghoppning (1m). Tyvärr gick inte laget vidare men det blir en omgång till om några veckor. 
 
Mitt abonnemang har gått ut på telefonen och jag ska byta simkort men mejlade halebop för några veckor sedan att jag ville ha med mitt nummer i flytten men fick inget svar. Någon som vet om mitt nummer följer med eller inte? Sitter nu och väntar i chatten på svar. Detta är varför jag inte vill ha ett abonnemang som man inte kan prata med face to face utan måste chatta med om man vill ha svar...
 
Nu blir det en dusch och sen är det snart premiär av solsidan :). Kommer bli veckans höjdpunkt framöver :)
 
 
 
 
Lite kattmys i stallet för några veckor sedan :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0