Bio

Idag ska jag faktiskt gå på bio. Något jag inte gjort på länge. Visste ni att jag har sparat alla bio biljetter jag köpt sedan hösten 2008. Första biljetten är faktiskt Twilight, den är så gammal och sliten att det knappt går att se vad det står på den. Jag tittade igenom biljetterna nyss och det är filmer jag knappt kommer ihåg jag sett som jag hittat :P. Idag ska jag se filmen ted. 
 
"Filmen berättar historien om John Bennett, en vuxen man som måste hantera sin älskade teddybjörn som blev levande till följd av en önskning när han var barn... och som vägrat lämna hans sida sedan dess." ( Enligt sf.se)
 

Det låter som en ovanlig ide, men vem vet den är säkert bra. Jag kan skriva här sen om ni önskar.
 
 
 
Det är den den ändå, 35 st. Fast på fyra år så låter det inte som så mycket :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0