Torsdag

Äntligen torsdag skriker jag! Jag har alltid gillat torsdagar, för de betyder bara några lektioner kvar och sen helg. Lång helg dessutom, är ledig på måndag. Jag blir också glad av fredagar och imorgon har jag en lektion som
börjar tio. Så imorgon ler jag mot världen. 
 
Idag red jag barbacka (välbehövligt). Det var längesen och det känns, det är mycket man övar när inte sadeln ligger och hjälper utan man får öva balans och lårmuskler. Kan det bli bättre? Jag kommer även slopa stigbyglarna resten av veckan och nästa vecka för att öva min balans och att inte mina sänklar ska åka fram när jag sitter ner i traven vilket de har en tendens att göra. Har ni dessa problem också?
 
Magenten tiggde mer!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0