Tolouse

Jag tänkte ge er en liten bild av vem tulle egentligen är.  I november 2010 köpte jag en kanin, Tulle. Han är brun och vit, bruna öron och vit vid bröstet och början av ryggen. Jag har ställt ut honom två gånger. Eftersom han inte har stamtavla eller är märkt så kan han inte vara med på "riktiga" utställningar utan det är keldjurs utställning. Första gången jag ställde ut honom så fick vi 93,5p av 100. Jag var jättenöjd men om jag fått en och en halv poäng till så hade vi fått rosett. Förra helgen ställde jag ut honom igen och denna gång fick jag rosett och 95p av 100.  Jag stod och var generad i tio minuter för att domarna och de som tittade på öste beröm och lov ord på honom. 
 
Till sättet är han otroligt social och följer efter mig när jag går runder. På morrnarna är han sur när han ska få sin mat, men annars är han jättesnäll och tålmodig.
 
Annonsbilden på tulle.
 
Den andra annonsbilden.
 
Tulle förra veckan med sin rosett.
 
 
Där har ni honom! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0