Tisdag.

Jag ber om ursäkt för det förra inlägget som det blev dubblet av. Vet inte varför det varit så.
 
Idag var jag och magneten ute på ridtur. Jag tvekade in i det sista om jag skulle in i ridhuset igen eller om jag skulle rida ut, eftersom det regnade så väldigt. Men vi hade tur och det var bara molnigt och inget regn alls. 
Vi red ner på stranden där han fick galoppera länge, i sand och på stig. Välbehövlig träning för både hans och mina ben. Sen på vägen tillbaka så såg jag en död säl! Trodde först det var en svan, men icke. Ska man ringa polisen om det? Eller viltvårds verket? Så de flyttar den eller hur gör man?
 
Imorgon är jag ledig, välbehövligt. Men jag ska plugga och ev. åka till IKEA och köpa en datorväska (oväntat), men de hade en billig som verkade bra. Jag tänkte även rida lite över bommar imorgon och öva på att byta galopp över bommar.
 
Jag har börjat åtta igår och idag så det ska bli skönt att sova länge imorgon. Det är så svårt att gå upp sex på morgonen när man precis börjar vänja sig. 
 
 
Är det en säl eller vad kan det annars vara?
 
Nere på stranden, jag och magneten plockade sand till ett skolprojekt. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0