Ledig dag.

Jag var ju ledig idag, vilket var jätteskönt. Jag sov läng(r)e. Jag var på Hööks och köpte transportskydd, välbehövligt eftersom jag ännu (!) inte haft det. Ska prova dem på fredag, orkade inte idag. Har ett arbete som ska vara klart imorgon och kände att det var prio ett. 
 
Vi hoppade sen på kvällen. Han är lite tramsig ibland för om det går för långsamt så stannar han. Han stannade på första hindret men efter det hoppade han allt. Jag lyckades hoppa en oxer som jag tyckte var hög. Det är väl konstigt att man kan tycka små 50 cm oxrar är farliga och höga. Hjärnan har mycket makt den.
 
Imorgon ska jag ha min hemska exemination, en redovisning. Men efter det tar jag helg!
 
'
Tulle letade efter mat igår.
 
 
En av hinderna idag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0