Hemlighet.

Nu händer det en massa i livet. Imorgon ska tentan vara klar och jag har en föreläsning som är en mindre redovisning. Sen ska jag jobbat klart tentan och sen tar jag helg :D. 
 
Vi hämtar släpet imorgon och jag har beställt mina glasögon blev två stycken. Ett par svarta fyrkantiga och ett par  som är lite runda ner till :). 
 
På lördag blir det hemmafest, det är alltid trevligt. Ska ut utanför stan och träffa vänner, kanske går vi ut sen på kvällen eller så stannar vi hemma. 
 
På måndag ska jag..... Ja då händer det något jättestort men det tänker jag hålla hemligt tills dess. Håll ut vänner det kommer bli värt väntan :)
 
En bild från dagens ridning. 
 
 
Tulle badade i tisdags. Jag sa det att han ser ut som en riktigt kanin när han är blött :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0