Helgen

Denna helg har jag och magneten provat något otroligt spännande, att rida innanför ett dressyrstacket. Igår var han jättespänd och ville inte gå nära staketet och var jobbig. Idag skulle jag inte rida men det blev det ändå, vi var inne i ridhuset igen och provade igen. Känns bäst att öva på att rida med staketet när det ändå är uppet, det tillhör inte vanligheten. Han var mycket mer lugn nu och kunde sluta att bara titta på staketet och spänna sig. 
 
Jag har försökt att bluetootha in bilder på datorn, men med ny dator är det inte lätt. Det finns skillnader på mac och pc kan jag nämna. Jag ska klura på det eftersom det går snabbare med bluetooth än att ta fram sladden. 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma

Så söt mäggie är <3

Svar: tack :)
Linn



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0