3 saker jag inte kan vara utan

Jag vet inte vad det där blev för dåligt inlägg innan. Jag råkade publicera endast en överskrivt. Ber om ursäkt för det.
 
Här kommer min lista om tre saker jag inte kan vara utan just nu:
 
Rockle ridhanskar.
Mina ridhanskar från rockle. De är underbara. För har jag alltid köpt handskar på hööks, de som kostar 19 kr. De är bra om man ska mocka eller ha som vardags handskar om man fryser. Men att rida mer är de inte mycket att ha eftersom de slits upp direkt. Så nu har jag köpt ett par svarta rockle handskar. De är som en extra hud och inte alls obekväma i början som handskar lätt kan vara, stela och sitta utan på händerna. Med rockle är det verkligen tumme upp. De kostar 349-369, vilket är ganska mycket men de är verkligen värda varenda öre.
 
 
 
Min macbook pro.
Fick en dator i födelsedagspresent. Och den är fantasitsk, snabbstartad och lätt använd. 
I början sa jag alltid "jag vill inte ha en mac, den är svår att anväda och jag kan pc nu." Men idag skulle jag inte vilja en pc om jag så fick chansen. Minuset är att den är dyr, men här också värd det!
 
 
 
Body spray från body shop.
Denna body spray är helt underbar. Den luktar sååååå gott och är inte alls dyr, 129 kr! Det är en body spray så den har inte samma hållbarhet som en perfym men för det priset kan man inte vara annat än nöjd! Min är i kokos men den finns i fler goda lukter.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0