Födelsedag.

Idag blir jag faktiskt 20 år. Känns jättekonstigt att tänka på det, man blir bara 20 en gång i livet. Nu är jag inte tonåring längre och kan inte skylla på att jag är ung och dum längre, nu är man gammal och vis istället. 
   Jag var ute med familjen och åt innan. På resturangen fick jag även min present. En mycket efterlängtad dator och ingen mindre än en mac book pro (behöver verkligen en till skolarbetet). Nu får jag påpeka att jag absolut inte är van vid allt var mac och iphone heter (förutom min gamla ipod). Så allt här är annorlunda, ska man scrolla ner så blir det upp och tvärtom. Men det lär man sig. Nu har jag bara det underbara problemet att alla mina bilder och musik är på den andra datorn. Och sladden till den datorn är sönder och fixad en miljon gånger (med eltejp). Så pappa ska ge sig på att fixa den så iallafall musiken följer med. 
 
Idag har jag:
Börjat på mitt grupparbete i skolan
Blivit 20 år.
Klippt mig.
 
Imorgon ska jag:
På hundutställning
Ha vuxenkalas
Ut och fira min födelsedag med hanna.
 
Trevlig helg, för det tänker jag och min fantastiska dator ha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0