Dagens.

Jag började skolan idag "på riktigt". Vi var på upprop i tisdags men idag var introduktions dag. Det är långa föreläsningar men ska bli riktigt roligt. Jag fixade även mitt skånekort även om jag fick stå i kö i en timme. Segt!
 
När jag kom ut i stallet mockade jag och fixade maten. När jag skulle ta in magneten så backade han ner i gödselhögen, fick ett skrapsår på vänsterfram. Otur! Så imorgon blir det vila och bara gå i hagen. På onsdag, ledas. På torsdag ska jag sitta upp och skritta lite. Låter detta som en rimlig plan? Min stackars häst!
 
En verklig gammal goding  :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0