tatuering

igår var jag och tatuerade mig :D. det står Linn på handleden :). det gjorde jätteont och när jag gjorde den så ville jag inte göra fler men efteråt så ville jag ha fler. en på skuldran och en på revbenen. men det sägs att revbenen ska göra ännu ondare. så vi får se hur det blir :). än så länge är den lite röd och svullen och lite bläck har åkt av. men jag antar att det är bläck som blir över. att lite ska försvinna för än så länge är den "hel" får verkligen hoppas att det är meningen att det ska vara såhär.... det känns så roligt för det känns som om jag haft den hela livet. den känns som en del av mig. jag är jättenöjd :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0