Veckan som gått.

Efter mitt dåliga uppdaterande (jag skyller på att jag inte har allt för mycket tid med häst och jobb) så kommer här en lite uppdatering om hur min vecka sett ut :)



I söndags körde jag land och rike runt och lämnade en dressyrsadel och köpte en ny.



I onsdags släppte jag ut magneten i en gräshage där han fick stå och vänja magen vid gräset. Han ska ut på bete nästa vecka :).


I torsdags fick han en korg med gräs.



Sen fick han både sitt lunch hö och gräskorgen han trodde nog han kommit till himmlen.



Idag sprang vi fort några gånger på stranden så han fick linement på benen som jag inte riktigt kom under full med hur man använde. Han undrade nog själv också :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0