Vattenmatta.

Idag övade jag och emma på vattenmatta eftersom hennes häst är rädd för den. Magneten var jätteduktig och hoppade utan att tveka, sen slängde jag upp vattenmattan på ryggen på honom så fick han gå med den till skjulet som de skulle vara i. Han är inte rädd för mycket den hästen. Ska nog öva lite med plastpåsar och presseningar så han får lära sig att gå över och under.

Jag ändrade även om i mitt rum efter att ha sett sveriges fulaste hem så insåg jag att jag hade sveriges fulaste rum och började ändra. Det ser ut sådär, ska se om jag ska ändra något imorgon igen :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0