Tävlingen.

Idag var jag på tävling i båstad. Det var inte jag som tävlade utan jag var assistent och fotograf. Det blev två felfria rundor på 70 cm och 80 cm, de var superduktiga och alltid lika roligt att få vara med och hjälpa till även om jag känner mig lite ivägen ibland. Min tävling blir inte förrän den 18 mars, men nästa söndag blir det hoppträning. Det ska bli spännande. Imorgon blir det skor till magneten, han fick skor senast den 21 december så det är hög tid för det nu. Skorna är inte så slitna men tårna börjar bli långa, så han blir glad och jag blir fattig.

En liten söt bild på tulle när han var nybadad :)


Kommentarer
Anonym

Du va absolut inte i vägen!! Jättekul o ha dig med!:) och tack för all hjälp:)

2012-03-11 @ 22:54:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0