Tävling.

Jag har glömt berätta för er att det var tävling idag! Eftersom det var vår första sen jag fick tillbaka magneten så blev det 40 cm. Sen har det med min hopprädsla att göra också. Magneten var jätteduktig och vägrade inte alls, sen när vi var klara så tyckte de att jag skulle hoppa en 50 runda till. Men det blev en 40 runda till. Som gick lika bra. Dock så hoppade han inte alls med lika mycket kraft, eftersom att hinderna är så låga. Så nästa vecka blir det 40, 50.



Min älskade häst :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0