Stallmöte.

Imorgon är det stallmöte. Jag har inte riktigt koll på hur ofta det är. Först trodde jag det var en gång i månanden sen sas det att det var en gång i halvåret och nu är det en gång varannan månad. Vi har stallmötet för att fixa hagar och folk ska kunna framföra klagomål och frågor och funderingar. Själv ska jag ta upp en vatteledning som lossnar i boxen som behövs fixas.

Först ska jag dock träffa hanna, min kära soulmate. Det känns att vi behöver uppdatera varandra. Händer spännande saker nu för tiden :). Jag slänger upp en bild på mig och hanna :). Jag tyckte klänningen jag hade där var väldigt fin men känns aldrig som om jag kommer använda den.. Är lite för party för min enka livstil.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0