Ridstövlar.

Jag vet inte om jag nämnt det innan men jag är på jakt efter ett par ridstövlar. Jag har velat ha tretorns ridstövlar men de är dyra. Jag har provat den enklare modellen utan snörning men tydligen har jag breda vader så jag kan inte ha dem alls. Jag provade storlek 40/41 och de gick inte att knäppa runt vaden. Jag har storlek 38-39 annars. Känns lite sorligt så nu är jag på jakt efter ett par andra stövlar. Jag slits lite mellan, Snålelinn som tänker "de ska inte vara för dyra, under 2000" och Vill-ha-linn "Jag ska ju ha dem varje dag så då är det bäst att de är bra och då kan de få kosta lite mer" Vad ska jag göra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0