Malmö högskola.

Idag var jag på malmöhögskola eftersom det var öppethus och jag ska plugga där i höst. Jag ska läsa till lågstadielärare eller f-3 som det är. Sen kan man läsa till kurser som tar ca ett och ett halv år så har man 4-6 också. Så jag funderar på det, man blir mer "användbar och eftertraktad" om man har fler årskurser som man läst. Skolan var fin och ljus så det kommer bli super. Jag ska se hur det blir att hinna med skola och häst samtidigt. Sen var jag och mamma i löddeköpinge, vi gick in på stadium outlet som finns där. Det var bra priser. Jag tycer att om det är outlet så ska det vara billigt inte dyrt fast nedsatt, om ni förstår :). Så jag fick ett par skor och ett par strumpor.

Imorgon ska jag till mc donalds och lämna tillbaka ett par byxor och skjorta och vem vet vad som händer mer :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0