Gallor.

Åh, nu har det hänt grejer. Jag skulle ut och rida och eftersom magneten har varit lite gallig och svampig i benen så kände jag igenom honom och kände att han var svampig och lite varm i senan. Så jag och Amanda gick ut så han fick springa så vi kunde se om han haltade. Men han visade ingenting och såg fin ut. Jag gick in och sadlade och tränsade och hinner skritta en halv långsida innan anette skriker "han är halt!". Så det var bara att sitta av och spola hans ben. Suck, jag hoppas han blir bra till tävlingen och att det bara var en tillfällighet. Han har nämligen en ny hagkompis och förhoppningsvis så har de sparkat varandra eller så har han sprungit runt.

Imorgon ska jag ha en hästfri dag, ska ner till malmö och titta på deras högskola eftersom de har öppet hus och jag vill plugga där till hösten :). Hoppas alla njuter av det fina vårvädret!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0