Paus.

Det har varit en liten paus eftersom jag inte kännt mig så motiverad till bloggen tyvärr.

I söndags var jag med magneten på jägersro. Vi var med i en träningstävling i galopp. Jag hade planer på att försöka hålla magneten i trav men slopade den iden eftersom han hoppade runder och var glad. Vi kom på andra plats, det var ett fullblod som vann. Så jag är riktigt nöjd över min 17 åring som slog två halvblod och en hingst :). Nu har han vilat, fick nya skor igår och vilat idag. Ska ut där imorgon och hoppas givetvis på lite sol och värme.



En liten bild på hur det såg ut. Sen kan jag tala om att underlaget var amazing :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0