Varför jag vill blogga.

Jag vill blogga för alla vi som inte har den finaste stamtavlan på våra hästar, vi som kämpar med att våga hoppa ett hinder. Vi som blir överlyckliga när vår häst kröcker på nacken kanske ett steg. Vi som kämpar med att få hästen att stå still när den står uppbunden i gången. Vi som kämpar för att få in hästen i transporten. Men mest av allt vill jag skriva för oss som har häst. Det blir lite motsägelsefullt men ni kanske förstår...


Är inte my little pony, ponnysarna söta :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0