Tävlingsoutfit

Eftersom jag ev. ska tävla den tolfte så har jag börjat fundera på vilken färg jag vill ha. När jag tävlade förra året så körde jag på ljusrosa. Nu funderar jag på limegrön, grön eller kanske röd. Förr var jag alltid så noga med att på tävling skulle det vara vit, vita lindor och vitt schabrak. Men nu känner jag att det hade varit roligare med lite färg. Med tanke på vad hööks har visat i vårens kollektion i år så ska det nog inte vara något problem. Sen fick jag hem deras katalog idag, så nu kan jag gå vild. Vad tycker ni är den snyggaste tävlingsoutfiten, ska det vara vitt eller passar färg?


Här är en bild på den ljusrosa outfit vi hade. Hans ena linda gick upp precis innan vi skulle in på banan, så därför har han bara tre stycken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0