Semester?

Jag är så sugen på att åka till ett varmt land. Senast jag var utomlands var när vi var i tyskland på utbytessemester med tyska gruppen. Vilket inte var så glamoröst i sig. Inget sol eller bad. Jag behöver sol och värme. Just nu ser man på facebook hur alla kommenterar att de ska till thailand, turiket eller har bokat en resa till sommaren och här sitter jag i kylan och surar. Dessvärre har jag ingen reskompis för hanna pluggar och har inget "sportlov"... Jag är nog ingen vinter och kyla människa, jag vill ha värme.. Någon som känner detsamma?




Här kommer två bilder från när jag var i Thailand 2008. Jag tror jag ska drömma mig bort lite.



Kommentarer
Jess

Asså mes, om du bara varit en sån fiffig vän som jag är som såg att du hade en blogg nu :O så skulle du läst om mitt panik semseter craveee!!!! soooder.blogg.se

2012-01-25 @ 22:56:50
URL: http://soooder.blogg,se
Linn

Låter som en spännande semster :). Vi får åka på semesten tsms :D

2012-01-26 @ 23:00:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0