Paus

Jag är ledsen om det har blivit en bloggpaus, men jag har haft fullt upp hela helgen.

I lördags var jag med mamma på IKEA, vi skulle köpa en tekanan, men det blev aldrig. Istället köpte jag en blomma med påskliljor som redan har börjat slå ut. Är så mysigt att ha lite vårkänsla på rummet i dessa kassa och bittra tider. Det är lite roligt för jag hade ringblommor som blommade mellan oktober och januari och nu när de frusit så blommar mina påskliljor istället. Kul!

Vi skulle löshoppa idag, men magneten var snorig och hängig så det blev bara två hopp. Han fick stå inne idag och står inne imorgon, ska ut och se hur det är med min lille häst.




Det blev lite dåliga bilder men hade inte systemkameran framme.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0