Jobb.

Igår blev det inget inlägg för jag jobbade till elva och var hemma vid halv tolv.

Idag och igår har jag fått ta in magenten tidigare, så han har stått inne lite längre än jag velat. Men imorgon får han vara ute längre. Idag när jag kom till stallet så stod han på kullen som finns i hans hage. Han ville väl ha koll på läget.

Igår var det ju idrottsgalan och vinnaren av jerringpriset var ju såklart (enligt min menning) Rolf-Göran Bengtsson. Och som han sa i sitt tacktal så var det ett viktigt pris för honom och för hela ridsporten. Och jag håller med helt. Vi behöver lyfta fram ridsporten mycket mer. Den är stor men i tv och media så syns vi inte så mycket. Hur ofta har en ridsportsprofil varit nominerad till ett pris på idottsgalan? Vi vill se mer sånt i framtiden, visst håller ni med? :)




Ser han inte rolig och smutsig ut uppe på kullen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0