Hoppning.

Idag blev det hoppning i ridhuset. Amanda hade byggt banan, dock sänkte jag den lite eftersom jag har bestämt att jag bara ska hoppa hinder som inte är högre än vad jag tycker är lagom. Magenten var jättefin och hoppade som om han inte gjort något annat. Jag är så glad att min lille häst är så duktig. Sen avslöjde Amanda att det var en pay and ride den 12 feburari. Så jag tror det får bli en liten hoppning på 40 cm sen om det går bra så kan det kanske blir 50 cm också. Jag är som sagt väldigt petig med att vi inte ska få tillbaka vägringarna så då får vi hoppa lågt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0