Förkylning.

Jag har inte varit så aktiv på bloggen nu på några dagar. Pga av att jag har haft lite idéetorka. Har ni någon idé om något kul ni vill läsa här på bloggen?

Jag har börjat bli förkyld, mindre kul. Täppt i näsan och ont i huvudet. Idag var jag ute och red med Lina från mitt gamla stall. Jag missbedömde tiden rejält och blev nog upp till 40 minuter sen. Det var kallt som attan om tårna. Men annars uppförde sig magneten jättebra. Skrittade lugnt istället för att passa och dra och gå 20 meter förre den andra hästen. Han har blivit så duktig, jag är så nöjd och glad över detta. Men jag tror att jag själv har börjat lugna ner mig och försöker att avslappnad och inte spänna mig. För man märker att magenten blir lika spänd som jag.

Imorgon blir det hoppning i ridhuset :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0