Dagens.

Idag blev det jobb och sen ut till väla. Jag fick en bok, det var den andra boken om carrie bradshaw från sex and the city. När hon har kommit till new york. Ska bli skönt att få läsa en bok som jag kan drömma mig bort lite. Hade gärna åkt iväg och levt rövare i new york. Nåväl inte rövare men få lite omväxling. Man blir lite trött på vardagen, det är bara jobb och sen magenten sen hem och sova och sen tillbaka till jobbet. Ta det rätt, jag tycker om mitt jobb och älskar magneten men det blir enformigt. Någon som känner detsamma?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0