Vila.

Nu har jag pratat med experten om vad jag ska göra med magneten eftersom han varit snorig i två veckor nu. Så nu blir det vila och att endast skritta i en vecka sen får jag prova och se om han snorar annars blir detsamma i ytterligare en vecka. Börjar bli trött på det nu, vill hoppa men det går inte.

Imorgon är det alla hjärtans dag. Även om jag är singel och har varit det i x antal år så får jag fira det med mina andra tre killar. Mille, Maggie och tulle. Låter som om det kan bli en bra dag ändå. Mina föräldrar träffades också för 20 något år sedan.

Glad alla hjärtans dag alla där ute i cyberspace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0