Tolouse.

Jag tänkte berätta lite om min kanin. Han heter Tolouse och är ungefär ett år. Jag kallar honom för tulle, tullie,tusse, nisse m.m kärt barn har många namn. Han är brun och vit och en super söt kanin. Jag ställde ut honom i september förra året på en keldjursutställning. Domarna tyckte han var jättesöt och han vägde om sig tre gånger innan han var nöjd. Fåfäng eller vad. Min bror lärde honom ett trick, det funkar så att om man håller upp honom framför näsan och säger puss så får man en puss på näsan. Vet inte hur min bror lyckades med det men det är en liten kul grej. Han och min bästa vän hannas kanin ska få ungar till sommaren så håll ut alla som letar efter en supersöt kanin.






De svartvita bilderna är ifrån när han var tre månader och de i färg är från i höstas :).


Kommentarer
Frida

Haha fyfan vilken söt bild den sista var!! :D

2012-02-26 @ 20:09:06
URL: http://fridajosefineandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0