Mode.

När jag känner att jag inte är så peppad på vad jag ska ha på mig så brukar jag läsa sofi fahrmans blogg. Tycker det är en bra bild-blogg. Hon skriver inte så mycket utan visar mer bilder och var hon köpt de kläder hon har på mig. Just nu känner jag mig taggad till imorgon för jag och hanna ska till väla. Annars om dagarna går jag bara runt i mina ridkläder eller om jag jobbar mina jobbkläder, inte mycket mode där inte. Jag länkar sofis blogg här om ni känner er lite oinspirerade.

http://bloggar.aftonbladet.se/sofissnapshots/


Jag tycker om färgerna i år.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0