Kamera.

Igår var jag och storshoppade. Jag har haft en canon eos 400d som jag fick 2007. Och har på senaste kännt att den inte håller måttet längre. Så igår var jag och köpte mig en ny. Det blev canon eos 600d. Det är verkligen en jätteskillnad och jag är så nöjd så det finns inte. Så idag skulle jag såklart testa den hos hästarna. Jag var inte där förrän vid halv sex eftersom jag var och kollade och fotade mina syskon när de tränade thaiboxning. Hela familjen var med i stallet, först fick martin rida magenten. Båda var jätteduktiga. Sen satt jag upp och red en kort stund. Bilder kommer jag lovar, jag är bara så seg på att ladda in dem i datorn. Men jag utlovar en bildbomd snart. Pappa fotade när jag red, det var mörkt inne i ridhuset även när det var tänt så bilderna blev sådär men ändå inte så suddiga att man inte såg något. Jag är nöjd! Tänk bara hur de kommer se ut sen när de är ljus, åh jag är så spänd och längtar tills vi ska ha löshoppning i stallet igen. Jag tar nog med kameran imorgon eftersom jag kan åka ut när det är ljust då efter jobb. Extra skönt är det att det är ljust så länge nu också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0