Grammisgalan

Nu har jag längtat länge efter grammisgalan. Jag måste dock säga att jag är väldigt besviken på mellansnacket av Ola Salo. Jag var inte med från början där han kanske förklarade vad han håller på med. Själv tycker jag bara det är förvirrande, det är inte kul och inte har det någon poäng. Jag har för mig att Ola gillar att byta scenkläder, det utför han bra ikväll. Men annars finner jag ingen poäng i det, synd för jag gillar Salo annars. Jag hejar på Veronica Maggio som än så länge vunnit årets kompositör och årets pop (right). Way to go Veronica!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0