Bilder och sånt.

Jag har inte kunnat blogga sedan i kanske måndags för att min dator har bestämt sig för att ta livet av sig. Helt plötsligt när jag håller på och ladda upp bilder så dör datorn och går inte att sätta igång igen. Jag hoppas jag hinner skriva detta inlägg innan den dör.

Jag vill självklart gratta Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel till deras lilla dotter. Royalist eller inte alla känner vi väl gläjde för att allt gick bra. Som lite smyg feminist så är jag glad att det kommer bli två drottningar vid tronen på raken. Go Kvinnor.

Jag har äntligen laddat in bilderna i datorn men nu är bilderna för stora... Någon som vet hur man gör dem mindre? Ni får nöja er med en bild på Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel. Tills jag har fixat detta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0