Tv i helgen.

Det var längesen jag bloggade, men sladden till min dator har gått av och datorn har fått för sig att inte leva utan sladden. Så som plåster på såren så kommer det en liten godbit om hur man ska spänndera sin tv helg :)

Fredag 20/4:
SVT 1. 16.30-17.55 Ridsport världscupfinaler, dressyr.

Lördag 21/4:
SVT 1 14.20-16.00 Ridsport världscupfinaler, dressyr. Fortsätter sen på SVT 2 16.00-17.30.

Söndag 22/4
SVT 2 15.00-17.00 Ridsport världscupfinaler, hoppning.

Jag vet vad jag kommer titta på i helgen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0