Träns.

Jag har alltid ridit magneten på ett aachenträns. Utan aachenremmen för att jag tycker att han ska få tugga på bettet så mycket han vill. Men jag hörde förra veckan att det var bättre med en remmontgrimma till en pigg häst. Jag har dock bara bruna träns och den remmontgrimman har jag bara sett i svart, (den fanns ev. i brun också). Iallafall så blev jag sugen på att köpa ett svart träns eller möjligvis ett brunt remmont träns. Problemet är att på hööks finns det två remmontträns. TVÅ? De har ca 10000 aachenträns... Åh dessa problem. Så nu är frågan. Ska jag köpa en brunremmont nosgrimma och sätta på de träns jag har eller köpa ett nytt träns i svart? Jag är egentligen inte så stort fan av remmontträns, men vad gör man inte för lite lugn på ridturerna...


Det kostar 269.


Det kostar 359.

Kanske bättre att köpa bara nosgrimman? Billigare iallafall...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0