Rydebäcks ryttarförening..

Ridningen idag ska vi inte ens prata om, galoppen var katastrof. Jag misstänker att han hade träningsvärk så jag masserade och strechade honom.

Alla kära läsare, rydebäcks ryttarförening har nu på långfredagen en pay and ride. Jag tycker nu att alla som vill ska vara med. Det är alltid roligt och bra träning för hästarna också :). Jag länkar till anmälnings sidan så ni kan anmäla er om ni har häst och inte redan gjort det :).

http://www5.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id_476112/cf_87178/RRFprop_20120406_H.PDF

Välkommna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0