Födelsedagshästen :)

Idag fyller min lille häst 17 år. Så därför fick han bestämma hur vi skulle rida, vi började i paddocken men han var inte alls på humör för att gå fint utan skrittade för snabbt och ville inte lugna ner sig. Så vi travade lite fort istället och sen skrittade vi av. Det var hans födelsedag så han fick bestämma :P. Sen när jag skulle mocka så fick de andra hästarna mat och då blev magneten ledsen och trodde hela tiden att jag glömt bort att fodra honom. Så för att påminna mig hela tiden så stod han och skrapade med hoven och gick fram och tillbaka i stallgången. Lagom irriterande. Men han fick extra mycket morötter och äpplen så lite bra var väl födelsedagen :).



Födelsedags hästen när han för en gångs skulle stod still :).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Linn

Mitt namn är Linn och denna blogg kommer handla om mitt liv som består av min häst Magnetic Media (magneten) och mitt pluggande mot att bli lågstadielärare. Väl mött!

RSS 2.0